استقلال مقابل شاهین به برتری رسید
نوشته شده توسط : alireza

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار تیم های استقلال و شاهین بوشهر از ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی در حضور بیش از 20 هزار تماشاگر آغاز شد و با برتری 2 بر یك آبی‌پوشان به پایان رسید.
در حالی كه بازی بدون اتفاق خاصی در جریان بود و دو تیم حملات نه چندان خطرناكی را روی دروازه هم ایجاد كرده بودند، در دقیقه 35 با خطای مسعود نظرزاده روی روانخواه،‌ استقلال صاحب ضربه پنالتی شد و این ضربه را فرزاد آشوبی به گل تبدیل كرد.

در شرایطی كه بازیكنان شاهین قصد جبران نتیجه را داشتند بار دیگر استقلال با خطای احمد آل نعمه روی مجیدی صاخب ضربه پنالتی شد تا این بار هم بخشی زاده داور وسط اعلام ضربه پنالتی كند. این ضریه را فرزاد آشوبی در دقیقه 40 به گل تبدیل كرد.

بازی در نیمه دوم به دلیل اتفاقات رخ داده در 45 دقیقه ابتدایی با بازی هجومی شاهین آغاز شد. بازیكنان این تیم بعد از هدر رفتن چند موقعیت در دقیقه 63 توسط ایمان حیدری به گل رسیدند. این تیم در دقایق پایانی دو فرصت ایده آل را به راحتی از دست داد تا 2 بر یك بازنده شود.

قضاوت این دیدار بر عهده سعید بخشی زاده بود. وی در دقایق پایانی نیمه اول علی مرزبان یكی از مربیان شاهین را به دلیل اعتراض اخراج كرد. این داور به لك چیرا از شاهین كارت زرد نشان داد.
استقلال با این پیروزی 27 امتیازی و در رده سوم جدول جای گرفت. این تیم با پرسپولیس هم امتیاز شد اما به دلیل تفاضل گل كمتر در رده سوم ایستاد. شاهین نیز به این شكست 14 امتیازی باقی ماند.

بازیكنان استقلال:
محمد محمدی، حنیف عمران زاده، لوییز، جواد شیرزاد، پژمان منتظری، دسوزا( 84- بیژن كوشكی)، فرزاد آشوبی، ایمان مبعلی، امیدرضا روانخواه( 71- كیانوش رحمتی)، فرهاد مجیدی(46- اسماعیل شریفات)، میلاد میداودی
سرمربی: پرویز مظلومی

بازیكنان شاهین بوشهر:
مجتبی روشنگر، عبدالله كرمی، احمد آل نعمه(46- ایمان حیدری)، محسن ایران نژاد، لك چیرا، ستار زارع، مهدی نوری(46- محسن حمیدی)، مسعود نظرزاده، پتروویچ(82- منصور تنهایی)، امجد شكوه مقام، عباس پورخسروانی
سرمربی: حمید استیلی





:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 795
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : 22 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: